Schimbul și returnarea bunurilor
Dacă se întâmplă ca produsele pe care vi le-am trimis să nu fie pe gustul dumneavoastră sau să nu corespundă 100% așteptărilor dumneavoastră, le puteți returna fără probleme. Există trei soluții: vom schimba mărimea, vom înlocui produsele sau vă vom rambursa banii.
Este suficient să ne trimiteți coletul la adresa de retur, însoțit de o scrisoare în care să ne explicați cum doriți să fie rezolvată situația - nu uitați să includeți numărul dvs. de client, numărul comenzii și numărul produsului (costul pentru returnarea bunurilor către vânzător va fi suportat de către consumator). În cazul în care returnați toate bunurile comandate, inclusiv cadourile sau alte beneficii în termen de 14 de zile și solicitați rambursarea banilor, vă vom rambursa de asemenea costurile de expediere și ambalare echivalente cu cea mai avantajoasă metodă de livrare oferită.
Știați că există o perioadă de returnare de 100 de zile? Pur și simplu adăugați această taxă în valoare de 8,90 lei înainte de a finaliza comanda și vă garantăm că vom prelungi perioada legală de returnare și schimb la 100 de zile - ceea ce înseamnă suficient timp pentru a vă decide, fără stres, dacă bunurile pe care le-ați primit sunt sau nu potrivite.